Zavolajte nám +421 52 285 3500alebo nám napíšte na reception@hotellomnica.sk

Zavolajte nám +421 52 285 3500

Zdravie je prvoradé

Hotel Lomnica bude od pondelka 16. augusta poskytovať služby svojim hosťom v režime OTP

Pre účely tohto režimu OTP, je pri návšteve v Hoteli Lomnica potrebné preukázať sa potvrdením o očkovaní proti ochoreniu COVID-19, potvrdením o negatívnom výsledku testu na ochorenie COVID-19 (negatívny výsledok RT-PCR alebo LAMP testu nie starší ako 72 hodín od odberu / negatívny výsledok antigénového testu nie starší ako 48 hodín od odberu) alebo potvrdením o prekonaní ochorenia COVID-19, uvedené potvrdenie je možné nahradiť digitálnym COVID preukazom EÚ, ak je vydaný; v opačnom prípade je potrebné tieto skutočnosti preukazovať dokladom, z ktorého je určiteľná identita preukazujúcej sa osoby.

Aktuálne znenie covid automatu, ktorému podliehajú opatrenia v Hoteli Lomnica nájdete tu
PROSÍME, ZADOVÁŽTE SI PRÍSLUŠNÝ DOKLAD

Aktuálne platná a účinná vyhláška ÚVZSR umožňuje prevádzkovateľovi Hotel Lomnica, spoločnosti Mores Resort, a. s., a jeho zamestnancom požadovať od osoby vstupujúcej do vnútorných alebo vonkajších priestorov prevádzky Hotela Lomnica predloženie príslušného vyššie uvedeného dokladu, ktorý preukazuje niektorú z uvedených skutočností; do tohto dokladu je prevádzkovateľ Hotela Lomnica, ako aj jeho zamestnanci, oprávnený nahliadnuť.

Všetky aktuálne platné a účinné vyhlášky ÚVZSR, ako aj príslušných RÚVZ, nájdete na stránke Ministerstva vnútra Slovenskej republiky/Vestník vlády SR/2021 (https://www.minv.sk/?2021-2).

Na náhle požiadavky o zmenu termínu pobytu súvisiace so zhoršením zdravotného stavu reagujeme zrušením alebo presunutím pobytu podľa požiadaviek a obsadenosti. 

V prípade akýchkoľvek otázok alebo nejasností, prosíme, kontaktujte recepciu Hotela Lomnica telefonicky na +421 52 285 3500 alebo e-mailom reception@hotellomnica.sk.

RECEPCIA

Mrzí nás, že táto aktuálna situácia nás núti upraviť uvítací rituál. Dočasne sme obmedzili pozdrav podaním ruky a zaviedli sme expresný check in, počas ktorého prebehne registrácia a odovzdanie kartičky od izby. Všetky dôležité informácie o pobyte si budete môcť prečítať v pohodlí izby pri welcome drinku. Všetky dodatočné informácie vám radi poskytneme prostredníctvom telefonického rozhovoru.

Vo verejných priestoroch hotela, prosíme, dezinfikujte si ruky a noste respirátor FFP2. Ak ho nemáte so sebou môžete si ho zakúpiť v hotelovom obchodíku, kde nájdete aj sortiment dezinfekcie. K dispozícii sú pre vás aj dezinfekčné stojany, ktoré sú umiestnené v priestoroch hotela. 

Počas check-inu a pohybu v hoteli, prosíme, dodržiavajte vzdialenosť 1,5 – 2 m a vstupujte po jednom, resp. v skupinke rodinných príslušníkov.

RECEPCIA

V prípade podozrenia alebo zistenia príznakov ochorenia COVID-19 počas príchodu alebo pobytu v našom hoteli, prosíme, zostaňte v hotelovej izbe a bezodkladne telefonicky informujte recepciu.

V spolupráci so sieťou laboratórií Medirex vám v prípade podozrenia a nevyhnutnosti zabezpečíme expresný termín odberu na testovanie COVID-19.

O vašu batožinu sa radi i naďalej postarajú naši portieri a po príchode na izbu ju podľa požiadaviek vydezinfikujú. Portieri používajú pri kontakte s osobnými vecami hostí jednorazové rukavice a pri parkovaní dezinfikujú všetky dotykové plochy vo vozidle.

Perá a hotelové karty na recepcii pravidelne po každom použití dezinfikujeme

Uprednostňujeme bezkontaktný spôsob platby.

Kladieme zvýšený dôraz na dezinfekciu všetkých dotykových povrchov v izbách.  

Počas pobytu máte možnosť požiadať recepciu o nevstupovanie personálu do izby. Zároveň môžete požiadať o neupratovanie izby. 

Pri komunikácii s recepciou uprednostňujte telefonický kontakt – +421 52 285 3500.

PROCEDÚRY

Vstup do wellness centra je možný každý deň v čase od 8.00 h do 21.00 h s možnou regulovanou kapacitou. Rezervácia priestorov bazéna, sáun a vnútornej vírivky pre ubytovaných hostí nie je potrebná. Všetky wellness procedúry a ošetrenia sú dostupné každý deň, v čase od 08:00 hod do 21:00 hod po telefonickej rezervácií na telefónnom čísle 0908 297 707.

Pred realizáciou procedúry alebo ošetrenia, prosíme, vyplňte zdravotný dotazník, ktorý slúži na zníženie rizika nákazy. Vyhradzujeme si právo odmietnuť výkon procedúry v prípade, že sa u vás objavia príznaky ochorenia.

Zamestnanci a wellness terapeuti nosia respirátor počas všetkých procedúr a dezinfikujú si ruky vo zvýšenej miere. Taktiež dôkladne, po každom hosťovi, dezinfikujú masérske miestnosti.

SPOLOČNÉ PRIESTORY, VÝŤAHY, TOALETY

Všetky verejné priestory hotela a dotykové plochy dezinfikujeme a čistíme vo zvýšenej miere. Priestory pravidelne vetráme, pričom architektonická stavba hotela umožňuje vysokú frekvenciu cirkulácie vzduchu.

V hoteli využívame aj dezinfekciu vzduchu ozónom. Čistotu vzduchu zabezpečujeme pravidelnou výmenou filtrov a revíziou vzduchotechniky. 

Výťah odporúčame používať samostatne alebo v skupinkách osôb, ktoré sú na pobyte spolu. 

Hotel je pri vstupoch, v chodbách, frekventovaných priestoroch pohybu vybavený dezinfekčnými stanicami s bezdotykovým senzorovým dávkovačom, ktorý obsahuje dezinfekčnú penu s alkoholom. 

Hygienické zariadenia sú vybavené tekutým mydlom, dezinfekčným prípravkom a jednorazovými papierovými obrúskami.

REŠTAURÁCIE A KAVIAREŇ

Pred vstupom do ktorejkoľvek gastronomickej prevádzky, prosíme, vydezinfikujte si ruky antibakteriálnym roztokom.

Počas návštevy našich stravovacích prevádzok noste respirátor FFP2, s výnimkou konzumácie jedál a nápojov. Prosíme, dodržujte požadovaný odstup

Stoly a inventár pravidelne dezinfikujeme.

Uprednostňujeme bezkontaktný spôsob platby.

V stravovacej časti hotela v rámci legislatívy SR dodržiavame pokyny Úradu verejného zdravotníctva, ktorý zabezpečuje prísne dodržiavanie kontroly potravín, skladovania a spracovania, ako aj hygieny, pričom v tomto duchu zabezpečujeme pravidelné povinné školenia zamestnancov. 

REŠTAURÁCIE A KAVIAREŇ

Stravovanie v interiéri je povolené. Raňajky podávame v reštaurácii Sissi od 7.00 h do 11.00 h formou bufetu. Obedy a večere servírujeme v interiéri a na terase reštaurácie Sissi v čase od 12.00 h do 22.00 h (posledná objednávka jedla je možná najneskôr o 20.45 h). Sprístupnená je terasa a aj interiér kaviarne Mozart. Pre váš maximálny komfort vám odporúčame rezerváciu stola na tel. č. recepcie +421 52 285 3500/tel. č. reštaurácie +421 52 285 35 12.

Prevádzka Vinotéky Selaví (pod terasou hotela) je vám k dispozícii od štvrtku do nedele.

ZAMESTNANCI

Našich zamestnancov pravidelne školíme o protiepidemiologických opatreniach. Každý zamestnanec, ktorý prichádza do kontaktu s hosťom, povinne nosí respirátor počas celej svojej zmeny a pravidelne dodržiava všetky hygienické opatrenia

Zamestnanecké priestory sú vybavené dezinfekciou.

Zamestnanci si pri vstupe do hotela cez svoje priestory povinne dezinfikujú ruky.

Naši zamestnanci sú povinní informovať svojho nadriadeného o svojom pohybe mimo územia SR, prípadne o pohybe v rizikových oblastiach a regiónoch. Zamestnanci, ktorí sa ocitli v rizikovej krajine, prípadne v oblasti či regióne SR, ktoré sú na základe rozhodnutia ÚVZ uvádzané ako rizikové, sú povinní pred príchodom/návratom do pracovného režimu absolvovať testovanie, prípadne zároveň zotrvať podľa aktuálnych pokynov ÚVZ SR v domácej karanténe. 

Zamestnávateľ garantuje v prípade potreby urýchlený prístup k testovaniu na COVID-19 v sieti laboratórií Medirex všetkým členom tímu a ich rodinným príslušníkom.


Ďakujeme, že akceptujete prípadný diskomfort v ponuke služieb.


Naďalej pravidelne sledujeme aktuálne dianie a nariadenia vlády a upravujeme ponuku služieb a priestory hotela podľa aktuálnych informácií. V tejto situácii sa riadime aj pokynmi Asociácie hotelov a reštaurácií (ktorej sme členom), ktorá úzko spolupracuje s Úradom verejného zdravotníctva a vydáva pravidelné (na týždennej báze) usmernenia a pokyny k prevádzke hotelovej a stravovacej časti. Zároveň spolupracujeme so zazmluvnenou Pracovnou zdravotnou službou pri konzultáciách ohľadom opatrení pre segment gastronómie a hospitality.