Kaštieľ Pálffy
Kaštieľ Pálffy vo Svätom Jure
Kaštieľ Pálffy
VIAJUR vinohradníctvo a vinárstvo
Kaštieľ Pálffy
Internetový obchod a distribúcia vín

Svojou atraktivitou obsadil striebornú priečku.
V ankete Najatraktívnejší zamestnávateľ, ktorú spoločnosť Profesia vyhlásila v stredu večer (29. januára) už po ôsmykrát, premiérovo zabodoval aj historický Hotel Lomnica v Tatranskej Lomnici. Na včerajšom galavečere uspel v kategórii „Cestovný ruch, gastro a hoteliérstvo“, kde získal úctyhodné druhé miesto. Svojím dosiahnutým výsledkom tak patrí k najatraktívnejším slovenským zamestnávateľom.

Do rebríčka „Naj zamestnávateľov“ už oficiálne patrí aj Hotel Lomnica, ktorému v ankete vyjadrila verejnosť hlasmi svoje sympatie. Od dnešného dňa si tak pred menom môže písať nový titul „NAJ ZAMESTNÁVATEĽ“. Prestížny grand udelil najstaršiemu hotelu vo Vysokých Tatrách portál najzamestnavatel.sk fungujúci pod záštitou projektu Profesia.

Na včerajšom slávnostnom galavečere, ktorý prebiehal v priestoroch Starej tržnice v Bratislave, si prevzala významné ocenenie riaditeľka Hotela Lomnica Ing. Zuzana Semanová. „Bol to večer plný emócií, vďačnosti za všetkých našich kolegov, zamestnancov, priateľov a všetkých, ktorí nám veria a ocenili našu prácu svojím hlasom. Svoj tím považujem za najlepší. Som na nich všetkých hrdá. Verím, že to hostia pochopia, ale mojím osobným presvedčením je, že zamestnanec je dôležitejší ako hosť. Iba spokojný zamestnanec dokáže uspokojiť aj hosťa a vytvoriť naviazanosť služby a brandu voči vernosti hostí. Verím, že je dôležité dávať priestor pre realizáciu mladým ľudom, ktorí majú nadšenie a odvahu posúvať hotelierstvo a gastronómiu novým smerom. Jednoducho sa stotožňujem s názorom, že hodnota firmy spočíva v ľuďoch, ktorí ju tvoria. Ďakujeme za to, že sme mohli stáť na druhom stupni víťazov v ankete o „Najatraktívnejšieho zamestnávateľa roka 2019“ v kategórií „Cestovný ruch, gastro a hoteliérstvo,“ vyjadrila vďaku riaditeľka.

Hotel Lomnica bol svojou účasťou zároveň nováčikom v tejto ankete. Do kategórie „cestovný ruch, gastro, hoteliérstvo“ ho totiž nominovala spoločnosť Profesia. „Pre hotel a jeho zamestnancov je to veľká pocta, za ktorou je úsilie celého tímu Hotela Lomnica. Z pohľadu HR nás toto ocenenie utvrdilo, že je správne vnášať do pracovných vzťahov ľudskosť, úctu a rešpekt,“ povedala Zuzana Kostyšáková HR Biznis Partner/Manažér kvality Hotela Lomnica.

Celkovo bolo nominovaných 189 firiem a víťazov v deviatich kategóriách si zvolilo 36 068 respondentov. Hlasujúci z interného aj externého prostredia vyberali najatraktívnejších zamestnávateľov podľa viacerých kritérií. Medzi najčastejšie patrili práve kvalitné služby a produkty, silná a známa značka, dobré meno spoločnosti, príjemné pracovné prostredie či kolektív a ľudia. Zaujímavosťou je, že platové ohodnotenie skončilo až na šiestom mieste. „Vnímanie ľudí sa za posledné roky mení. Informácie, ktoré získavame prostredníctvom našej ankety, nám napovedajú, že trh práce z pohľadu uchádzačov už zďaleka nie je iba o voľných pracovných miestach, 8-hodinových pracovných časoch a pravidelnej výplate. Ľudia chcú viac,“ vysvetľuje výkonná riaditeľka spoločnosti Profesia Ivana Molnárová.

 

Naše ďalšie projekty