Kaštieľ Pálffy
Kaštieľ Pálffy vo Svätom Jure
Kaštieľ Pálffy
VIAJUR vinohradníctvo a vinárstvo
Kaštieľ Pálffy
Internetový obchod a distribúcia vín

Aby bola vaša návšteva Hotela Lomnica maximálne pohodlná a bezproblémová, pripravili sme pre vás celý rad služieb, ktorými vám pobyt u nás ešte viac spríjemníme.

Hotel Lomnica ornament

Portier

Hotel Lomnica Hotel Lomnica
Portier Vás privíta pred vchodom do hotela. Ochotne Vám pomôže vystúpiť z auta, vyložiť Vašu batožinu a presunúť ju do hotelovej izby. Pokojne ho môžete požiadať o zaparkovanie Vášho auta na vonkajšom parkovisku alebo do hotelovej garáže. Rád Vás odprevadí priamo do izby a pri odchode z hotela pomôže opäť presunúť batožinu, prípadne sa postará o jej úschovu po check-oute.

Hotelovú službu Portier ponúkame v dennom režime.
Hotel Lomnica Hotel Lomnica
Hotel Lomnica ornament

Guest Relations Manager

Hotel Lomnica Hotel Lomnica
Počas pobytu Vám bude k dispozícii Guest Relations Manažér, ktorý sa postará o splnenie všetkých vašich požiadaviek. Pokojne sa na neho obráťte pri akejkoľvek príležitosti a s akoukoľvek otázkou.

Môžete tak urobiť buď osobne (nájdete ho za samostatným pultom pri recepcii), alebo zavolaním na telefónne číslo +421 917 742 944, alebo e-mailom na adrese guest@hotellomnica.sk
Hotel Lomnica Hotel Lomnica
Hotel Lomnica ornament

Lyžiareň

Hotel Lomnica Hotel Lomnica
Nachádza sa na prízemí vedľa výťahu v historickej časti hotela. Každá izba má k dispozícii vlastnú skrinku, kde si môžete bezpečne odložiť svoje lyže a nechať vysušiť lyžiarky. Počas noci v skrinke vždy prebieha dezinfekcia a sušenie vášho výstroja. Ráno si lyžiarske veci nájdete suché, čisté a pripravené na ďalšiu lyžovačku. V prípade potreby pre Vás radi zabezpečíme aj servis lyží.
Hotel Lomnica Hotel Lomnica

Pozrite si všetky
hotelové služby

K vašim službám

Aby bola Vaša návšteva Hotela Lomnica maximálne pohodlná a bezproblémová, pripravili sme celý rad služieb, ktorými Vám pobyt ešte viac spríjemníme. Pri dverách recepcie Vás vždy s úsmevom víta spoľahlivý tím, ktorý ochotne pomôže alebo poradí s čímkoľvek.

  • Recepcia

    Pobyt v Hoteli Lomnica sa začína na recepcii príjemným uvoľnením v podobe Welcome drinku nielen pre dospelých, ale aj pre malé ratolesti. Personál recepcie Vám odovzdá všetky základné a užitočné informácie týkajúce sa pobytu, zvlášť Vás upozorní na potrebu rezervácie našich služieb v priestoroch hotela z dôvodu zabezpečenia čo najlepšej kvality, osobnej starostlivosti a dokonalého zážitku.

    Recepciu môžete v prípade potreby navštíviť osobne vo vestibule hotela alebo pohodlne zavolať z vašej izby na klapku 500 alebo 501

  • Domáce zvieratá

    Pohyb domácich zvierat je možný vo vyhradených izbách historickej časti nášho hotela. Nie je však umožnený v priestoroch verejného stravovania (kaviareň, reštaurácie), s výnimkou terasy hotela, ktorá je otvorená v prípade priaznivého počasia. Podrobnejšie informácie Vám radi poskytnú na recepcii hotela. V prípade želania zabezpečia pre Vašich domácich miláčikov pelechy na spanie, či misky na vodu a jedlo.
    Prosíme, ak sa rozhodnete nechať domáce zvieratko v izbe samo, zaveste na vonkajšiu stranu dverí kartičku „Zviera v izbe“. Takto uchránime Vášho miláčika aj náš personál pred stresujúcim zážitkom.

  • Garáž

    Pre hostí je k dispozícii podzemná garáž, ktorej kapacita je obmedzená.
    Informácie o aktuálnych cenách vám poskytne recepcia hotela.

  • Hotelová záhrada

    Záhrada sa nachádza v historickej časti hotela na 2. poschodí. Je prístupná len pre ubytovaných hostí, čím je chránené ich súkromie. Môžu si tu oddýchnuť v čase od 8.00 do 22.00 hod. pri pohľadoch na tatranské štíty, posedieť na lavičkách a príjemne zrelaxovať alebo sa len na chvíľu prejsť a nadýchať sa čerstvého vzduchu. Prosíme, počas návštev hotelovej záhrady rešpektujte komfort ostatných ubytovaných hostí.

  • Limuzína service (transfer)

    Na zabezpečenie maximálneho komfortu môžete využiť na presun do hotela služby hotelového transferu. V prípade záujmu kontaktujte recepciu alebo Guest Relations Manažéra.

  • Early check-in

    Early check-in – v prípade, že to kapacita hotela umožní, poskytujeme aj možnosť early check-in. Viac informácií vám poskytne recepcia Hotela Lomnica.

  • Late check-out

    Late check-out – v prípade, že to kapacita hotela umožní, poskytujeme aj možnosť late check-out. Viac informácií získate na recepcii.

  • Lyžiareň

    Lyžiareň sa nachádza na prízemí vedľa výťahu v historickej časti hotela. Každá izba má k dispozícii vlastnú skrinku, kde si môžete bezpečne odložiť svoje lyže a nechať vysušiť lyžiarky. Počas noci v skrinke vždy prebieha dezinfekcia a sušenie vášho výstroja. Ráno si lyžiarske veci nájdete suché, čisté a pripravené na ďalšiu lyžovačku. Priestor lyžiarne slúži aj na odloženie iného športového náčinia.

  • Nabíjacia stanica

    Hotel má k dispozícii nabíjaciu stanicu v garáži a jednu na parkovisku. Na nabíjanie je potrebné mať konektor od RWE. Aby ste mohli využiť našu nabíjaciu stanicu, potrebujete správny adaptér. Informácie o aký adaptér ide, a o cene, Vám poskytnú na recepcii.

  • Nefajčiarsky hotel

    Aby sme zabezpečili zdravé prostredie pre všetkých, Hotel Lomnica je nefajčiarsky. Fajčenie v izbách je zakázane. Fajčiť môžete vo vyhradených priestoroch, a to konkrétne v hotelovej záhrade, pred hotelom alebo v Clube 80.

  • Parkovanie

    Aby sa Vaša dovolenka začala už pri príchode do hotela, náš portier je pripravený zaparkovať Vaše auto na hotelovom parkovisku, prípadne v hotelovej garáži.

  • Požičovňa lyží

    Ak si chcete požičať lyže alebo iné zimné vybavenie, radi Vám s tým pomôže náš Guest Relations Manažér alebo recepcia.

  • Požičovňa bicyklov a elektrobicyklov

    Guest Relations Manažér zabezpečí požičanie bicyklov a elektrobicyklov s kompletným vybavením (prilba, zámok). Bicykle a elektrobicykle si viete počas pobytu u nás bezplatne odložiť. Aktuálne ceny prenájmu bicyklov a elektrobicyklov Vám poskytne recepcia alebo Guest Relations Manažér.

  • Práčovňa

    PRÁČOVŇA

    v prípade, že potrebujete oprať bielizeň, môžete využiť služby hotelovej práčovne, ktorá vám je k dispozícii od 6.00 do 18.00 hod. Stačí, ak nám v izbe vyplníte formulár a my sa už postaráme o to, aby ste si našli vaše oblečenie opäť čisté a voňavé.

    HODINOVÉ ŽEHLENIE

    Potrebujete vyžehliť Vaše oblečenie? Extra hodinové žehlenie je Vám k dispozícii denne od 6.00 do 20.00 hod. Stačí kontaktovať recepciu na klapke 506.

  • Prístelka

    V izbách sú k dispozícii prístelky v podobe pevných lôžok a v niektorých typoch izieb sa dá doplniť aj mobilná prístelka. Viac informácií vám poskytnú na recepcii (prípadne v rezervačnom oddelení).

  • Skibus

    Hotelový skibus Vás bezplatne a komfortne odvezie priamo do lyžiarskeho strediska a po lyžovačke opäť do hotela. Presné časy odchodov skibusu nájdete na recepcii hotela. V prípade záujmu o dopravu do iných častí Tatier, či okolia kontaktujte, prosím, recepciu hotela.

  • Straty a nálezy

    V prípade strát a nálezov kontaktujte recepciu hotela. Môžete sa spoľahnúť na diskrétnosť a spoľahlivosť nášho personálu. Všetky nájdené veci uskladňujeme 6 mesiacov.

  • Trezor

    Súčasťou vybavenia každej izby je trezor na cennosti. Pri každom z nich sa nachádza aj návod na používanie. V prípade zablokovania, kontaktujte, prosím recepciu.

  • Turistická kniha

    Turistická kniha sa nachádza sa na recepcii hotela a slúži na evidenciu turistických výletov a túr našich hostí. V prípade nebezpečenstva sú tieto údaje k dispozícii Horskej záchrannej službe, ktorá má na starosti bezpečnosť turistov v teréne. Súčasťou miestneho poplatku je aj poistenie na zásah Horskej záchrannej služby.

  • Upratovanie a nočná odostieľka

    Housekeeping sa stará o poriadok každý deň v čase od 6.00 do 20.00 hod., večerná príprava postele na spanie tzv. nočná odostieľka sa realizuje v čase od 17.00 do 20.00 hod. V prípade, že si počas dňa necháte na vonkajšej strane dverí kartičku „Nerušiť“, Vaša izba zostane neuprataná. Ak máte okrem základného upratania, či ustlania záujem o topper, pranie a žehlenie, kontaktujte recepciu. Ak si na dvere zavesíte zelenú kartu „Ecco programu“, ktorou nám pomáhate chrániť životné prostredie, upratovacia služba Vám nebude vymieňať uteráky a posteľnú bielizeň, ale izbu Vám samozrejme uprace.

  • Úschovňa batožiny

    Úschovňa sa nachádza na recepcii, kde si môžete bezpečne a pohodlne odložiť svoje veci, aby ste mali ešte viac času, ktorý strávite vo Vysokých Tatrách. V prípade potreby kontaktujte recepciu hotela.

  • Výlety

    Organizovanie výletov počas pobytu v Hoteli Lomnica je téma, ktorej sa venuje náš Guest Relations Manažér, ktorý Vám rád pomôže s vhodným výberom a organizáciou.

  • Topper

    Na zabezpečenie väčšieho pohodlia Vám môžeme na vyžiadanie pripraviť topper na lôžko.

  • Room servis

    Room servis poskytujeme na všetkých suitách a apartmánoch. Je k dispozícii v čase od 07:00 – 01:00.

    Drink service poskytujeme na všetkých hotelových izbách v čase od 07:00 do 01:00.

    Pre ďalšie informácie a objednávku room servisu nás kontaktujte telefonicky na klapke 512

  • Babysitting

    Ak máte záujem využiť hotelové služby individuálne, v romantickom prostredí a neviete čo so starostlivosť o Vaše ratolesti, radi Vám pripravíme riešenie na mieru formou babysittingu. Túto službu ponúkame s našou partnerskou spoločnosťou Kidsfun, ktorá má dlhoročné skúsenosti v oblasti starostlivosť o deti a tvorbu kreatívnych animačných programov. Bude pre nás radosťou byť Vám k dispozícií  prostredníctvom tejto služby. Babysitting je potrebné rezervovať 24 hod vopred. Akékoľvek ďalšie informácie Vám poskytne recepcia alebo Guest relations manažér.

  • SERVISNÝ POPLATOK

    Od 15. apríla 2024 sme v našej prevádzke zaviedli servisný poplatok vo výške 5 % zo sumy utratenej za službu či produkt, pričom sa tento poplatok k celkovému účtu pripočítava automaticky. Vďaka jeho zavedeniu efektívne odmeníme všetkých našich zamestnancov. Najväčšou výhodou je to, že bude rozdistribuovaný medzi všetkých zamestnancov férovo a efektívne tak nahrádza klasické prepitné. Zamestnanci tak budú po novom ohodnotení za poskytované služby podľa svetových trendov. Servisný poplatok pre hosťa síce predstavuje dodatočný náklad, nie je však ničím nezvyčajným. Práve naopak, vo svete je už bežným štandardom.

Naše ďalšie projekty
Hotel Lomnica logo
palk icon
Je nám ľúto, web Hotel Lomnica nie je možné pozrieť cez váš internetový prehliadač.
Pravdepodobne používate už nepodporovanú verziu a preto odporúčame nainštalovať najnovšiu verziu Microsoft Edge, Google Chrome alebo Firefox. Cez nich si užijete náš web v celej kráse.